کیش - ایرنا- یکی از سرمایه گذاران فعال کشورمان در عرصه بین المللی با اشاره به عزم مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه و رونق بیشتر این منطقه، برای مشارکت و سرمایه گذاری در این جزیره مرجانی اعلام آمادگی کرد.


به گزارش ایرنا حسین ثابت کارآفرین و یکی از سرمایه گذار فعال کشورمان جمعه در دیدار با ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، نگاه تحول گرایانه مدیریت جدید این جزیره را انگیزه خود برای سرمایه گذاری در این منطقه عنوان کرد و گفت: حضور انصاری لاری دریچه ای از امید به روی مردم جزیره کیش گشوده است.
وی افزود: مهمترین داشته من تجربه جهانی است که ارزشی بسیار بالاتر از نقدینگی دارد و زمانی این تجربه به منصه ظهور می رسد که مدیری با تفکر و تحول گرا انگیزه های فعالیت را برای من و دیگر سرمایه گذاران ایجاد کند.
وی تاکید کرد که اینک فرصت فراهم شده تا ظرفیت های بالقوه این جزیره شگرف را بالفعل کنیم.
حسین ثابت کار آفرین و سرمایه گذار فعال کشورمان و یکی از سرمایه گذاران مطرح بین المللی است که با احداث اولین مجموعه پارک دلفین و باغ پرندگان کشور ظرفیتی بی نظیر در جزیره کیش ایجاد کرد. این مجموعه و هتل زیبای داریوش یکی از چندین پروژه اجرا شده توسط وی در کیش بود .
این سرمایه گذار خوش فکر چندسالی است ادامه فعالیت های اقتصادی و فرهنگی خود را به مشهد منتقل کرده که احداث مدرسه، هتل، بنیاد فردوسی ثابت به منظور پاسداشت جایگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و خرید اولین دستگاه هوشمند دیجیتال تصفیه آب در جهت کمک به رفع بحران آب از جمله اقدامات وی در شهر مشهد است.
فعالیت دوباره حسین ثابت در جزیره کیش نوید بخش تحولات زیادی در این منطقه آزاد است و بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ نیز به واسطه حسن اعتمادی که به تفکر و عملکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دارند برای فعالیت در این جزیره اعلام آمادگی کرده اند.
فرودگاه بین المللی کیش یکی از فعال ترین و اقتصادی ترین فرودگاههای ایران و چهارمین فرودگاه کشور از نظر حجم عملیات پروازی و تردد مسافرین می باشد.
پایانه مسافری بندرگاه تجاری کیش با سطح اشغال 7500 متر مربع و مساحت بنایی در حدود 12000مترمربع ، ظرفیت پذیرش روزانه 3500 مسافرا را داراست.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993*تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*

اقتصاد

سرمايه گذاري

گردشگري

منطقه آزاد كيش

سایر خبرها

جدیدترین عناوین

یادداشت

entekhabat111.jpg
اسفند 13, 1402
سقوط مشارکت ملی در انتخابات

ثبت پایین ترین مشارکت در انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی/ بجای 41 درصد مشارکت، بگویید 59 درصد عدم مشارکت!

پایین ترین مشارکت در تاریخ انتخابات های ایران رقم خورد!
یادداشت سردبیر نویسنده: میثم انصاری راد
یادداشت سردبیر/انتخابات مجلس با همه مشکلات و مشخصه های خود از تایید صلاحیت ها و عدم تاییدهای سئوال برانگیز برگزار شد اما در این بین مشارکت پایین 41 درصدی و کم شدن یک درصدی مشارکت… ادامه

خبرهای ویژه

kerman-idex2.jpg
ارديبهشت 26, 1403
درحاشیه رویداد کرمان آیدکس2024 صورت گرفت؛

تفاهم نامه شهرداری کرمان و شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه بافت تاریخی شهرکرمان

تفاهم‌نامۀ سرمایه‌گذاری مشترک «شهرداری کرمان» و «شرکت ملی صنایع مس ایران» به‌منظور احداث مجتمع نمایشگاهی و کارگاهی مس ایران، صبح امروز بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه 1403، در حاشیۀ رویداد «کرمان آیدکس» منعقد شد.
خبرهای ویژه نویسنده: میثم انصاری راد
صبح امروز بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه، در حاشیۀ برگزاری سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»، تفاهم‌نامۀ سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری کرمان و شرکت ملی صنایع مس ایران به‌منظور احداث مجتمع نمایشگاهی و کارگاهی مس… ادامه خبر

پیشخوان روزنامه ها



vtem news box

سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان با قابلیت رصد بصری به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد 

وحید خطیبی، از شروع به‌کار سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان باید به‌صورت بصری ازطریق این…
vtem news box

تغییر نام بلوار طالقانی غربی شهر بافت به بلوار امام رضا علیه السلام 

کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهربافت با نام امام رضا(ع) که نام جدید بلوار طالقانی غربی شهر بافت است موافقت کرد. آقای خیاطی دبیر دبیرخانه کانون های خدمت…
vtem news box

تفاهم نامه شهرداری کرمان و شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه بافت تاریخی شهرکرمان 

صبح امروز بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه، در حاشیۀ برگزاری سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»، تفاهم‌نامۀ سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری کرمان و شرکت ملی صنایع مس…
vtem news box

نشست فرماندار شهرستان ارزوئیه با شورای اسلامی شهر علی آباد صوغان 

طلوع کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارزوئیه دکتر اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ضمن تبریک روز شوراها و قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای شورا، نه…